Avatar billede javid Nybegynder
07. august 2001 - 11:15 Der er 11 kommentarer

Windows Stifinder

Jeg får en meddelelse \"Der optsod en intern fejl og et af vinduerne er blevet lukket. Det anbefales at du gemmer dit arbejde, lukker alle programmer og genstarte computeren.\"
Den får jeg lige pludselig, uden jeg har lukket et vindue. Jeg kan fortsætte med mit arbejde, når jeg trykker på OK.
Den kommer igen (flere gange om dagen) også når jeg genstarter min maskine.

Er der nogle, der kan fortælle mig om hvordan jeg løse problemet

På forhånd tak

JJ
Avatar billede dr.m Nybegynder
07. august 2001 - 11:17 #1
Try reapplying the latest service pack

M
Avatar billede lala-joker Nybegynder
07. august 2001 - 11:20 #2
geninstaller windows det virker for mig !
eller defragmenter ( ryder op på din computer), og gør dine filer hurtigere at gå til !

start > programmer > tilbehør > systemværktøjer > defragmentering..

det hjælper tit !

ellers så kør scandisk

start > programmer > tilbehør > systemværktøjer > scandisk.

det er faktisk der jeg får mine problemer men hvis jeg lige køre defragmenetering og scndisk imen jeg er i skole eller noget så vare det langt tid før det sker igen !

det er tit fordi man har fyldt sin computer op med alt muligt pis !

/ lala Joker

Avatar billede goulduck Nybegynder
07. august 2001 - 19:16 #3
Prøv at reinstallere Internet Explorer!
Avatar billede vistodk Nybegynder
15. august 2001 - 10:53 #4
lader til det er din explorer.exe der er fucket.. som dr.m  siger.. geninstaller servicepack
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 2001 - 10:57 #5
Prøv i sitfinderen:

Værktøjer -> Mappe indstillinger -> Vis og tryk på knappen \"Reset all folders\" (Jeg har UK Windows, så oversæt selv).

Så får du fjernet evt. fejl der.
Avatar billede dr.m Nybegynder
15. august 2001 - 10:57 #6
javid> give it a shut. it is often solving many problems.

if it works then visto and I will post an answer to collect the points :)
Avatar billede dr.m Nybegynder
15. august 2001 - 10:58 #7
shut = shot
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 2001 - 10:58 #8
Faster than you - again! :-)
Avatar billede dr.m Nybegynder
15. august 2001 - 10:59 #9
goulduck >no no no see the first answer on the top :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 2001 - 13:04 #10
Well .. but ...

TODAY! Today, I was faster hten you... ;-)
Avatar billede soerendahl Nybegynder
20. oktober 2002 - 22:30 #11
Du kan også fjerne profilen på brugeren. Hvis du kører roaming profiles skal du slette den både på serveren og lokalt.

PS.: Husk at gemme ikoner osv. før du sletter.