Avatar billede stephan2 Nybegynder
04. marts 2001 - 20:38 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Program til deling af internet.

Jeg har en 256 kb/s forbindelse, som jeg deler med min lillesøster. Problemet er at når hun henter musik og jeg spiller CS, så tager hun hele forbnidelsen. Derfor vil jeg gerne høre om der ikke findes et program så man kan dele forbindelsen lige, i såfald vil jeg gerne vide hvad det hedder og hvor jeg kan få fat i det
Avatar billede timit Nybegynder
04. marts 2001 - 20:45 #1
det findes, det jeg kender er meget dyrt!
Avatar billede berg Nybegynder
04. marts 2001 - 20:52 #2
Der er vist et der hedder wingate, finder lige ud af noget mere...
Avatar billede berg Nybegynder
04. marts 2001 - 20:56 #3
Wups, det hed winroute,og jeg ved ikke om det er noget!?

http://www.tinysoftware.com/

man kan downe en eval.

.:Berg:.

Avatar billede dullerdk Nybegynder
04. marts 2001 - 20:56 #4
der et der hedder sygate home network.
Det virker med mig.
prøv at give mig din email så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
Avatar billede stephan2 Nybegynder
04. marts 2001 - 21:17 #5
Min e-mail er stephanjakobsen@hotmail.com
Avatar billede stephan2 Nybegynder
04. marts 2001 - 21:24 #6
Dullerdk, bare for at være sikker på at vi snakker om det sammen, vil jeg lige nævne at der er internet på både min min og min søsters PC altså er det ikke en forbindelse der skal deles. Problemet er at hun tager hele forbindelsen når hun henter musik, altså skal programmet således at vi vær for 50% af forbindelsen. På forhånd tak.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. marts 2001 - 22:32 #7
jeg tror ik at der et program, der kan gøre så det bliver delt 50/50..hverken sygate, all aboard
men hvis der er et program der kan gøre det så er du ik den eneste der godt vil ha det
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. marts 2001 - 22:32 #8
timit<hvad hedder det program som du kender der er meget dyrt????
Avatar billede stephan2 Nybegynder
04. marts 2001 - 23:06 #9
Cyber Freak, jeg kender en der har et program som kan gøre dette, men jeg har ikke kunnet få fat i ham derfor lavede jeg denne annonce. Så jeg muligvis slap for en lang ventetid.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
05. marts 2001 - 22:25 #10
har lige kigget lidt på sygate,man kan ik dele internet delingen 50/50 i sygate
Avatar billede a2b Nybegynder
08. marts 2001 - 04:15 #11
man kan gøre det med en loddekolbe, 3 pakker sort lakridssnøre og 3 araberhingste!

Og jo man kan godt \"dele\" båndbredden ud.

Mere ved jeg ikke.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. marts 2001 - 04:44 #12
sygate har faktisk lavet et program der kan, det hedder syaccess
Avatar billede bwinkel Nybegynder
08. marts 2001 - 17:27 #13
Prøv at hente et program der hedder All Aboard, det er rigtigt godt til at dele forbindelsen med.
www.internetshare.com - Det kan sætte forbindelsen op automatisk, men der er mulighed for at du styrer alt suverænt. Du kan hente en trial download som virker 100% i 30 dage og derefter kan du jo installere igen eller ofre de sølle ca 30 dollars.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
08. marts 2001 - 22:55 #14
bwinkel>som du kan se har jeg været inde , og kigge lidt på All Aboard, det kan heller ik dele internettet i 50/50

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Cyber_Freak<<<<<<<<<<<<<<<<
Avatar billede jasber Nybegynder
10. marts 2001 - 04:03 #15
Det kan ikke lade sig gøre, med mindre at din router har en eller anden form for \"bandwith control\" indbygget, hvilket jeg tvivler på at den har.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
10. marts 2001 - 10:11 #16
Nu har jeg kigget lidt på winrouter og jeg tror det kan gøre det du tenker på.
Du kan jo prøve en gang at downloade det.
ps. det var \"berg\" der anbefalede det.
Avatar billede bwinkel Nybegynder
10. marts 2001 - 10:26 #17
Jeg har undersøgt sagen lidt, og så vidt jeg kan finde ud af er det ikke muligt at dele en forbindelse 50/50 generelt med mindre der er en router der har funktionen indbygget. Det er muligt at begrænse en download til x antal kb/s
f.eks. ved brug af wingate.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
10. marts 2001 - 16:00 #18
hørt det var også det jeg så at man kunne i winrouter!!
Avatar billede burningice Nybegynder
11. marts 2001 - 15:01 #19
har du prøvet syacces??
Avatar billede burningice Nybegynder
11. marts 2001 - 15:09 #20
undskyld... det har åbenbart skiftet navn... men prøv at få fat i Sygate Office Networking

Bandwidth Management and Control:

Improves the performance of your Internet connection by giving business-critical applications and/or users top priority.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
11. marts 2001 - 18:09 #21
mig og dullerdk, kiggede for at se om man kunne dele internettet op 50/50 med winrouter ....og det kunne man godt så det ud som