Avatar billede duhl Nybegynder
09. januar 2004 - 02:43 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

Kan man brænde en bin fil uden cue

Kan man brænde en binfil uden cue fil? og hvordan laves en virtual drev med en iso fil så den kan brændes ? program søges!!
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
09. januar 2004 - 04:39 #1
1 nej det kan man ikke.. eller har aldrig hørt om det...
2 sådan her http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php daemon tools er et god program til den slags
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. januar 2004 - 06:34 #2
du kan prøve at pakke filen ud, med isobuset, winimage el. andet, og brænde den som, data filer.
virituelt drev--> http://www.slysoft.com/download/SetupCloneCD.exe
Avatar billede htmlkongen Novice
09. januar 2004 - 07:53 #3
Avatar billede the_ghost Nybegynder
09. januar 2004 - 09:09 #4
Prøv med NERO, jeg mener at have gjort det før i tiden!!!
Avatar billede TheJoker Juniormester
09. januar 2004 - 09:14 #5
Det kan man godt.. Jeg har ikke brugt det før! (da jeg som uvidende ikke vidste hvad jeg gjorde he he) Men har de sidste par år gjort det uden problemer! Det som jeg har bekendtskab med det gør er bare at har du en fil der fylder lidt over det normale så kan den godt brænde den. Hvorimod den ikke kan hvis den ikke er der!

eks.
Et spil på 780 mb. Den kan jo ikke være på en 700 mb cd. Men jeg brændte et spil ned for nogle uger siden hvor jeg tog cue filen og vupti den var brændt ned..
Avatar billede TheJoker Juniormester
09. januar 2004 - 09:14 #6
Ps det var med Nero jeg gjorde det..
Avatar billede duhl Nybegynder
09. januar 2004 - 10:25 #7
Tak for svar har allerede daemon men har aldrig lavet en iso fil men det kan vel også gøres i Daemon så jeg slipper for slysoft. Hvad bliver en iso fil til efter udpakning? og kan man se en iso fil i virtuel drev?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. januar 2004 - 00:31 #8
sidste 1....ja det kan man godt..O)

filen bliver blot til data, men der kan problemer med om det et fat32 el. ntfs drev du har, alt afhæning af hvilke filer vi snakker om..O)

tak for point.